UDRUŽENJE GRAĐANA "TUZAMK" TUZLA

1958

1958 izložba saobraćajne kultureIzložba saobraćajna kultura u organizaciji Kluba decembra 1958. godine. izložba je održana u prostorijama nekadašnjeg Hotela Beograd.


1959

2 ist tuzamkAMD Krajina iz Banja luke organizovala je Velike moto trke 4 oktobra 1959 godine ulicama Banja Luke. Građani su upozoreni da sklone pse, mačke i stoku, ali i djecu sa gradskih ulica. Od tuzlanskih takmičara u kategoriji 175 ccm nastupio je Subotić Dino, u 250 ccm Pašić Midhat i Pirić Esad, koji su nastupili i u kategoriji do 500 ccm.


1959

1 ist tuzamkNa Republičkom brzinskom cestovnom prvenstvu u moto sportu u Novom Travniku u organizaciji Auto moto društva Zenica, koje je održano 27-28. juna 1959. godine učestvao je kao takmičar iz Tuzle  samo Pirić Esad, i to u klasi 125 i 500 ccm na motociklima Tomos. Na ovom takmičenju prvi puta u BiH organizovana je tkz. dohvatna vožnja (heddikep). Podataka o plasmanu Pirić Esada nema, ali je poznato da je bio u svoje vrijeme i prvak BiH i Jugoslavije. Takmičenje je održana po gradskim ulicama a naplaćivane su i ulaznice.


1998

bilten 2 sot bih_resizeDrugo saobraćajno obrazovno takmičenje učenika osnovnih škola BiH održano je u organizaciji Kluba 13. juna 1998. godine u Sali Mejdan. u takmičenju su uzeli učešće takmičari škola iz sedam kantona a učestvovalo je 42 takmičara (21 dječak i 21 djevojčica). Najbolji rezultat postigla je ekipa iz Tuzlanskog kantona odnosno ekipa Tuzamk-a koja je osvojila 10 bodova više od Zeničko -dobojskog kantona. Takmičari Maglajlić Alma i Mehmedović Edis plasitrali su se na evropsko takmičenje koje je održano septembra mjeseca u Slovačkoj.


1967

1967 Sutjeska_resizeTradicionalni Rally Sutjeska bio je najmasovnije okupljanje motorista i automobilista u bivšoj Jugoslaviji, a u organizaciji Auto moto saveza Bosne i Hercegovine. Rally je imao svoju himnu, radio frekvenciju odnosno Radio Sutjeska na talasnoj dužini 202,2 metra, robno novčanu lutriju i niz drugih sadržaja. Na Rally-ju su učestvovali masovno i članovi auto moto društava iz Tuzle.
1967. godine štampan je i program sa statnom listom iz koga je vidljvo da su učestvovali 4  motorista i 38 automobilista.
Automobilisti : Pirić Fata, Kostić Žarko, Stojanović Dobrica, Bošković Rado i Maca, Salaj Adolf i Mlinović Branimir, Todorović Radislav, Injac Ilija, Tanasković Dragoslav, Prcić Mehmed, Božić Ivica, Ivanović Vojo i Nikolić Marko, Drašković Veljko, Tošić Ilija, Tasić Milutin, Božić Anto, Hodžić Sead, Ignjatović Srđa, Vidaković Nedeljko i Miletić Solunka, Pupić Milenko, Vijatović Tomislav, Ratajac CVladimir, Bauer Josip i Milka, Spasojević Dragoljub, Atić Enes, Stojanović Svetislav, Stojkov Miloš i Natalija, Kunto Fadil,  Jurić ivica, Vujović Dragutin,  Mišanović ivica i Brkić Pašaga.
Motociklisti : Insanić Hasan, Mekić Refik, Jovanović Josip, Fišeković Rizah.


1960

257Krajem pedesetih i početkom šezdesetih godina izuzetno popularan način reklamniranja bilo je emitovanje reklamnih slajdova prije početka filmskih predstava. Tako je i klub uradio reklamu za učlanjivanje koja se “vrtila” po tuzlanskim bioskopima nekoliko godina. Predspostavlja se da ova reklama datira u početak šezdesetih godina prošlog stoljeća.


1962

Popravka prvog automobila za obuku 1963.gNa fotografiji je prikazan rudar, kandidat za vozača, koji pomaže pri opravci prvog automobila za obuku vozača u tuzlanskom regionu “Opel sixa” na kome se i sam obučavao. Vozilo je dugo godina služilo za obuku vozača te bilo jedino vozilo koje se koristilo u tu svrhu na širem teritoriju Tuzalanske regije, pa su se na njemu obučavali i vozači za potrebe armije.


1958

Clip_5_resizeAuto moto društvo “Rudar” Bukinje formirano je 1958. godine od entuzijasta i zaljubljenika u automobilizam najvećim dijelom stanovnika Bukinja i industrijskog dijela Tuzle. Društvo je već na samom startu ostvarilo zapažene rezultate u obuci kandidata za vozače, ali i steklo zavidne uslove za rad sa opremljenom radionicom, praonicom i ostalim potrebnim sadržajima. Auto moto društvo “Bukinje” udružilo se sa Auto moto klubom “Veljko Lukić Kurjak” u Tuzli 31. decembra 1983. godine u jedinstvenu auto moto organizaciju. Na slici je grupa mehaničara koji su dobrovoljno osposobili automobil “Opel Six”  na kojem se obučilo oko 600 vozača. S lijeva na desno : Vidaković Nedeljko, Brkić Pašaga, Mišanović Ivica i Mali Zdenko.


1947

1948Motociklistička sekcija formirana pri Narodnoj tehnici Tuzla 1947. godine  bila je preteča formiranju Auto moto društva Tuzla koje će se formirati 12. februara 1948. Ova sekcija organizovala je decembra 1947. kružnu ocjensku motociklističku vožnju čiji je start bio pred Gradskim odborom Tuzla (zgrada opštine Tuzla), a itinerer je prolazio relacijom Tuzla – Kiseljak – Poljice – Lukavac – Bistarac – Bukinje – Tuzla.